Perepuhkuse 1. nädal – puhkus ja töö käsikäes

Tere, suvi!

Härral toimus 18. juunil kooli lõpetamine ning sellega algas ka puhkus. Sarnaselt eelmisele aastale on ka tänavu 4 nädalat puhkust ning olen sihiks võtnud neid ka nädalate kaupa blogis jagada. Esmapilgul tundub, et selle aasta puhkus tuleb aktiivsem ja tegusam, kui eelneval suvel ja see on nii vahva!

Panen meenutamiseks veel eelmise aasta puhkuse postitused siia kirja lingina – klikates pealkirjal jõuad postituseni:

Meie selle aasta esimese puhkuse nädala võiks võtta kokku sõnadega – puhkus ja töö käsikäes.

Ehituspood. Viimane ehituspoe külastus enne poiste toa värskendust. Ostsime veel viimased nipet-näpet asjad, mis olid veel puudu – tapeediliim, liimpuitplaat ja nurgad raamaturiiulite tegemiseks, puiduvärv, kruvid jms.

Poiste toa värskenduse kuur. Otsustasime, et kuna tuba tegelikult on korralikult remonditud ja kõik tip-top, siis teeme nii palju kui vaja ja nii vähe kui võimalik. Seega eemaldasime lillelise tapeedi ühest seinast (teised 3 seina on helehalli tapeediga) ning sinna panime halli tapeedi valgete tähtedega. Tapeedi panemine oli omaette huumor. Õues 30+ kraadi, toas õhku pole. Aknaid ei tohi tapeetimise ajal lahti hoida, mistõttu higi voolas ja ähkimine-puhkimine käis asja juurde. Ah, mis ma ikka vingun. Härra ju pani tapeeti, mind ei lubatud selle juurde. Seega ma istusin ja lõikusin tapeedi tükkidelt tähe kujukesi välja, et neid ka teiste seinade peale kleepida. Vahepeal käisin ja lõikasin härra jaoks tapeedi õige pikkusega. Sellega minu sooritus lõppes. Tundub, et matemaatika õppejõul oligi õigus, et klassiõpetajad on küüliku voltijad. Haha. Peab tõdema, et mul ikka tubli, hea ja töökas mees! Luv ju!

Rand. Käisime ühel pärastlõunal end rannas jahutamas, kuigi sealne temperatuur ja ilm oli sarnane kodus oleva palavusega. Vesi oli kuni põlvedeni soe. 2 tundi möödusid linnulennult.

Voolu ja levi pole. Jaanilaupäevaks läksime maale. Kella 13 paiku oli korralik torm üle käinud ning elekter ja vool läinud. Saime priimusega õues süüa teha ja õues süüa. Vool ja levi taastusid südaööl.

Jaanilaupäev. Voolu puudus ei teinud elu väga palju raskemaks, sest veetsime mitu tundi sellest kohalikul Oru jaanitulel. J on korralik tantsulõvi ja pidas tublisti umbes poole 12 vastu. Nii tore, et ilm ei vedanud alt ning oli mõnus, soe ja pigem päikseline. Siia üks perepilt ka – ma ei mäleta, millal härra viimati oleks nõnda moosimaia näoga olnud.

Lennumaa. Reede päeval käisime Ülemiste keskuses Lennumaal mängimas – st J mängis. Tunnike ja 5 eurot on hea skoorimine. Samuti meeldis mulle, et vanemad ei pidanud enda eest tasuma. Ka meie 1.5 aastasel J oli palju teha ja avastada. Väsitas igatahes korralikult ära, sest koduteel uinus kiirelt. Kusjuures, kes on võtnud plaani ka minna, siis võtke sokid endale ja lapsele kaasa, need on kohustuslikud. J-l polnud sokke ja pidime üleliigse ostu sokkide näol seetõttu tegema.

Aeg iseendale (loe: aeg emmele). Otsustasin laupäeva hommiku vaid iseendale broneerida ning üksi minna linna. Külastasin Paavli kaltsukat, kuhu polnud sajandeid jõudnud. Samuti käisin ka Ülemistelt läbi. Saak oli hea! Paavlist sain 15 euro eest koti täis asju – endale, J-le ja beebiJ-le. Härra jäi ilmselgelt ilma, sest ma ei oska talle tänaseni suurt midagi leida. Ta meie pere kriitik. Reservedist sain kõige armsama kleidi maailmas.

Mööbeldamine. Tõstsime toad ümber. Mööbeldamine, koristamine ja asjade sättimine võttis laupäeva pool päeva ja pühapäevast ka veel veidi. J tuba on veel mänguasjade ladu ja korda seal suurt ei ole. See aga tekib kohe, kui saame ühe riiuli juurde. Varasem magamistuba sai J toaks (tulevikus poiste ühine tuba). Suurtuba on nüüd meie magamistuba ja esimene tuba (laud, kapp, kööginurk, mähkimisnurk… ) on nüüdsest meie elutuba. Peab ütlema, et kuidagi loogilisem on kõik nüüd see tubade korraldus ning ruumi tundub ka rohkem, sest J mänguasjad ei vedele igal pool.

Eesti Vabaõhumuuseum. Pühapäeva veetsime mina, härra, J, mu emps ja kasuisa, Eesti Vabaõhumuuseumis. Seal on päris vahva Kolhoosi korterelamu (4 korterit, mis on sisustatud 4 erineva aastakümne järgi). Lisaks saime korralikult kõndida ja muid ehitisi ja vaatamisväärsusi seal vaadelda.

Esimene nädal on möödunud sekundiga ja tegemisi on olnud kuhjaga. Uus nädal tundub (õnneks) rahulikum olevat ja saab taastuda enne Saaremaa ja Viljandimaa trippi!

Avaldanud: Kärt E.

Naine, kes naudib elu sellisena nagu see on, olles nii ema, elukaaslane, treener kui ka õpetaja.

One thought on “Perepuhkuse 1. nädal – puhkus ja töö käsikäes

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )