Perepuhkuse 3. ja 4. nädal

Märkamatult on läbi saanud härra puhkuse viimased kaks nädalat ning saamegi viimase perepuhkuse kokkuvõtte kirja panna. Viimati jutustasin sellest, et käisime Viljandimaal (Suure-Jaanis) minu vanavanematel külas.

Viljandimaa seiklused jätkuvad. Järgmisel päeval külastasime me härra sugulasi. J (ja meie ka) nägi esimest korda oma pisikest sugulast, Naomit. Põnnidel on pool aastat vahet. J ei ole teiste lastega eriti koos olnud (koroonabeebi meil ju), kuid kui on siis endast vanematega. Seega selline endast pisemaga koos mängimine ja arvestamine oli tema jaoks esmakordne.

Pesapunumise faas. Igasugune sättimine, korrastamine, sorteerimine, remontimine… on hetkel mul teemas. Seega saime alumisele korrusele uue kapi esikusse ning meie kolanurgake sai ka väheke inimlikuma mulje. Kõik on süsteemselt kappi ja kummutisse sätitud. Lausa sildid panin juurde, kus riiulis midagi käib. Hehe. Kapi kokku panemise ja sättimise peale läks pea 2 päeva.

Saaremaa. Kolmanda nädala kolm päeva veetsime Saaremaal. Siiani tekitab sellele mõtlemine hea tunde sisse – lambad, karjamaa, põldlilled, loodus-loodus-loodus, seltskond, kodust-välja-saamine… Mõnus puhkus oli! Kui sind huvitab meie Saaremaa reis rohkem, siis panin täpsemalt kirja eraldi postitusse (hinnad, ööbimised, vaatamisväärsused, muljed jms) – “Kõik teed viivad Kuressaarde ehk perepuhkus Saaremaal”. Järgmise päeva peale reisi taastusime maal ning peale seda suundusimegi koju. Kolmas nädal sai sellega läbi.

Pildistamine. Seda nädalat alustasime Kopli pargis sensoorse pikniku pildistamisega. Või oleks õigem öelda, et J sai privaatselt 30 minutit mängida ja samal ajal Alissa (Loov Teraapiakeskus) pildistas teda. Täna sain ka pildid kätte ja ma pean ütlema, et nooo mega numps! Blogi sai kohe uue päisepildi ka.

Sõbrannaga “kohvitamas”. Kohvi ma endiselt ei joo, aga head ja paremat sai ikka süüa, pargis istuda päikese eest varjus ning end tühjaks rääkida. Nii mõnus! ja Niiiiiii vajalik!

Sünnipäeval Häädemeestel. Laupäeva sai härra meist vabaks ning meie käisime J-ga koos minu tädi ja nõo lapse sünnipäeval. Usun, et selline oma aeg on väga vajalik ka isadele. Kuigi tunnistan, et mina emana tunnen, et saan (ja oskan enda jaoks võtta) seda liiga vähe.

Tasa ja targu. Tegelikult mööduski meie viimane nädal üsna rahulikus tempos ja koduselt. Neljapäeval käisin ka ämmaemanda juures kontrollis, kõik näidud on korras. Järgmine kuu uuesti! Ma ei tea, kas selle koroona tõttu või mulle lihtsalt tundub… Aga mul tunne, et ma käin palju tihedamini ämmaemanda juures kontrollis, kui seda tegin J ajal.

Reedel olime paar tundi rannas. Meie “kodurannaks” on Punakivi rand ja sel korral oli vesi tõeliselt supp. Isegi mina, kes väga sellise poolkõva “sooja” veega vette ei kipu, suples sel korral täie mõnuga.

Täna, puhkuse viimase päeva, käisime linnas, saime beebiJ jaoks asju härra sugulase käest. Mul tunne, et beebiJ on ekstra taaskasutuse beebi meil. Ka J ajal soetasin ma suure osa asjadest teiselt ringilt või saime tuttavatelt… Aga sel korral nagu ekstra palju – teise lapse värk vist jälle 🙂

Homsest on kõik see pere jälle meie majast tööl ning me peame J-ga kahekesi hakkama tegutsema. Õnneks lubab ilmasid ka vahelduseks jahedamaks, seega veame end ehk mänguväljakule ja välja rohkem. Ma lihtsalt pole suutnud nende kuumade ilmadega väljas olla – sulan nii sisemiselt kui välimiselt.

Kuidas teie suvi möödub?

Eelmist puhkuse teemalist postitust saab lugeda siit: “Perepuhkuse 2. nädal – Lottemaa, J tuba, külalised ja puruvanad”.

Avaldanud: Kärt E.

Naine, kes naudib elu sellisena nagu see on, olles nii ema, elukaaslane, treener kui ka õpetaja.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )